kungarnautank

Alla inlägg under januari 2012

Av hanna , isabell eller isabelle - 27 januari 2012 21:51

hej.

http://bellesfoto.blogg.se

har inte mkt mer att säga ..

så vi hörs, på min blogg.

fint inlägg hanna skrev. hon stavar ju absolut bäst också ;)

haha , igentligen .. ;s

puss , kyss , strul , tafs osv.


Av hanna , isabell eller isabelle - 25 januari 2012 21:03

måste skriva av mig lite. 

så här kommer några bilder. 

på folk som har gjort mig till den jag är idag. 

älskar er. ;* 

 

   

sofia, du har fått mig att förstå att det finns vänner som verkligen bryr sig om en . ;* 

älskar dig min lilla apa ! ;* 


emilia, utan dig hade jag inte fattat hur det är att vara utan någon man älskar.

jag fattar att det jag gjorde var fel och förlåt.

älskardig '


   

malin, du har fått mig att förstå hur det känns att vara ' nertryckt ' och hur det känns att vara utan vänner en enda dag. 

älskardig' ;* 


 

isabell, du har fått mig att förstå att man ska älska personen för hur den ientligen är . ;* 

älskardig' ;*



isabelle, du har fått mig att förstå att man inte kan lita på alla .. ;*

älskardig' ;*


maja, du är en del av mitt liv, min uppväxt & mitt hjärta !
älskardig' ;*


      

emelie, sötnos du har alltid funnits där för mig och jag saknar dig något enormt . 

älskardig' ;* 
 

finns några till ju, men ni betyder sjukt cheyoooor . 

älskarer. ;* ♥

Av hanna , isabell eller isabelle - 25 januari 2012 18:00

- shiiiiiiiet. 

hanna här. 
hänt en jäääävla massa på denna tiden .. ;d ♥

orkar inte skriva allt.  

men här kommer lite skit. 


- börjat en ny skola och trivs som fan. 

men saknar alla på vittra. 


- har slått vad med min kusin om vem som är singel längst. 

den som först får en kille ska ge den andra en 20;a. 

och ingen vill ha 20;an ientligen, vi är bara ute efter att vinna över den andra. ;* 


- blivit ' ovän med en som ientligen betyder allt för mig. 

men nu vill hon att jag ska glömma henne och att hon ska göra desamma :// 
vill bara att du ska veta att du betyder sjukt för mig.

och du kommer alltid stanna kvar i mitt hjärta även om du inte vill de.

älskar dig.. ♥


- hanna har gått och blivit lite sådär smååkäär. (a)
.. sen säger vi inte mer om de ..


- jag har tagit bort min blogg, så nu ska jag blogga här.

varje dag jag ä' hos pappa !


- har inte träffat min isabelle på en evighet och längre.

och saknar min sofiiiiiia också ! ;*

älskarer'


- va med Isabell för några dagar sen (a)

och Celina ! :D


sen till nästa '' kapitell ''  


På fredag blir det att sova hos min lilla gräddnos' ♥

taggataggatagga (a)' 

saknar dig sjuuuuuukt (a) 

kolla gärna hennes blogg med. 



--------------------------------------------------------------

- här kommer sjukt fina & roliga bloggar. 

som ni kan läsa, istället för läxan .. 

hihi ! ;* 


min lilla apa, som jag saknar med hela mitt hjärta.

- älskardig' ;* 


min lilla nöt, hjärtat, kommer aldrig glömma dig ! 

- älskardig' ;* 


bäästaväään, du & jag föralltid, right ? ;* 
- älskardig' ;* 


bäästavään, hand i hand livet ut, right ? ;* 
- älskardig' ;*  


fdbästavän, kommer aldrig glömma dig.. 

kommer alltid titta tillbaka på tiden då de var du & jag .. 

kommer alltid se på bilderna. 

kommer alltid älska dig. (a) 

förlåt, hoppas du nåågon gång kan förlåta mig. 
för det var verkligen inte så jag menade .. ;//

älskar dig' ;*  


trodde att jag bara kunde glömma vittra.

trodde att det bara gjorde mitt liv till skit.

men har lärt mig saker där också.

kunskap om vänskap, svek & skitsnack.

så kan inte bara säga skit om den skolan.

den skolan har lärt mig att det verkligen kan såra.

små saker, kan göra stora sår.

att bara fråga någon om.

- hur mår du ?

kan få en person och känna sig speciell.

att hålla vara på sina vänner.

och jag gjorde ju klart tvärtimot.

hoppas att du kan förlåta mig.

menade inte att göra så.

och menar inte heller att du bara ska säga förlåt. 

men snälla, kan du försöka förstå mig.

utan dig, är jag inte hel. 

älskar dig. 

kommer aldrig glömma dig eller vittra (a) 

puss. ;* 


 

Av hanna , isabell eller isabelle - 10 januari 2012 10:05

isabelle här ,

isabell har kommit hem om ni undrar , men vetifan när hon tänkte blogga.

hon har typ en ny blogg åsso.

http://iisabell.blogg.se

 - om det nu blev rätt ? ;*

har precis bloggat på http://bellesfoto.blogg.se , hihi.

idag gick jag upp klockan sju ;D

OCH JAG LYCKADES !

typ jättemånga är i skolan .. inte jag , börjar imorgon ;)

men ao , undrar hur alla har det på vittra utan mig & hanna tex. & voldermort.

HAH.

underbart .. :3

men nu ska jag väl ta en dusch , känner mig ofräshhh ;s

aja , imorgon så kommer jag iaf komma upp , och bli trött ikväll , för vaknade klockan först 2:00 någonting inatt av mardröm ;'s

sen vaknade jag igen av mardröm klockan halv sex & ville inte somna om igen , så jag läste i min bok lite.

sån konstig dröm , minns inte riktigt heller , men jag var helt kallsvettig på morgonen.

längtar lite tills imorgon !

SKOLA PÅ KUNSKAP!

då ska vi ha matteprov första dagen , och på torsdag kommer jag ha samma lektion som de andra så då kan jag träffa dem osså ;D

'aja , pallar inte blogga mera nu.

puss , taffs strul & allt sånt kul. ♥

 

Av hanna , isabell eller isabelle - 9 januari 2012 12:05

hejsan, hanna här ! 
igen, fuck dig isabelle att du ska börja blogga mindre.

men tur för dig att du inte slutar för då åker du på stryk sötnos.

saknar mina isabell, och isabelle något enormt.

vi måste va snart.

nu blir d att gå ut med älskling (a)
och spela fotboll, fast det säger vi inte till hon... ;$

hihi, kan inte blogga mer. ;*

puss.

Av hanna , isabell eller isabelle - 8 januari 2012 12:57

isabelle här! ;d

har börjat blogga mindre som ni märkt .. ;/

men det är för att jag ägnar mest tid åt attblogga vid min egen blogg , http://bellesfoto.blogg.se !

asså , pallar inte bloggplatsen heller ;'s

men jao , ska nog inte sluta blogga här i alla fall , bara lite mindre ! (:

så ja .. om ni kollar in min blogg ska ni veta att det är som min vardag & min fotoblogg.

så kommentera gärna tipps på fotografi & skriv också er blogg så jag kan kolla på den. ;)

skulle till hanna idag , vi skulle ha bäst fotodag med våra tuffaste systemkameror! ;D
men det blev inte så.

jag vaknade kvart i tolv & då sa hon att jag skulle skynda mig annars missar jag tåget ..

& jag skulle ju duscha , klä på mig , sminka mig , platta håret efter att ha väntat aslänge på att mitt tjocka hår ska torka .. allt det tar typ två - tre timmar ? ;$


aja , ska blogga på min blogg nu.

tror föresten att isabell kommit hem nu ?

om inte , isåfall senare ikväll / idag.

 

pusspuss ;*

Av hanna , isabell eller isabelle - 8 januari 2012 02:38

tycker att det är riktigt fegt att sparka på nån som redan ligger. 

men visst vill du de så, det är fan och med inte jag som förlorar på det i längden. 

och en dag är det kanske du som försöker dölja tårarna ! ;/ 

orkar inte blogga, ska sova nu. 

men tyckte att det var sjukt lågt, just so you know. 

puss er hanna ! ;* 

 

hej, hanna här. 

sofia åkte precis hem, och vi har haft sjukt kul fast att vi somnade 05.20 typ.. 

men ja, det tar vi en annan gång. 

då blir det fotodag med min lilla älskling (isabelle) imorgon. 

och sen blir det Andreas på måndag istället ! ;D 

saknar er 2 sjukt (a 

sen på tisdag börjar mitt nya liv. 

- nya vänner. 

- nya lärare. 

- ny skola. 

- nytt fucking år bitches. ;*

och det kommer bli så sjukt mycket bättre. 

ska börja fokusera på skolan nu och ta läxorna på allvar. 

och försöka skita i all sån hopplös kärlek. ;s 

aja, orkar ientligen inte blogga. 

för jag ska fortsätta redigera bilder ( a ) 

men här fick ni ett litet inlägg iaf. 

 

Presentation


hej hej !
följ & kommentera gärna vår blogg .
/ hanna & isabelle

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

är vår blogg bra ? (:
 nä , den suger kött.
 sådär ..
 den är väl helt okej.
 den är bra!
 den är super!
 jag ääälskar den :D
 mkt bättre än kissies.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards