kungarnautank

Alla inlägg under februari 2012

Av hanna , isabell eller isabelle - 16 februari 2012 18:55

jag bloggar bara här när jag ska skriva MIN blogg! ;D

hahaha , http://bellesfoto.blogg.se

min blogg!

ni bara mååååste trycka här! ;*

tryck här.


tror ni fattar :)

min blogg , SOM NI HITTAR HÄR MÅSTE NI KOLLA IN!

SERIÖÖÖÖÖST , CHECKA VAFAN ? ;*

KOMMENTERA & DU FÅR EN KINDPUSS , ESKIII. ;)

Puss hejj

Av hanna , isabell eller isabelle - 4 februari 2012 17:17

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3155211/kungarnautank?claim=duafqyrrz54">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Av hanna , isabell eller isabelle - 4 februari 2012 12:39

asså vad har hänt med er Isabell & Isabelle. 

ni bloggar aldrig, och jag som trodde att detta skulle göra så att vi höll kontakten. 

fast jag hade visst fel .. :// ♥ 


hoppas att ni kan börja blogga igen ? 
är inte jätte kul annars, sån header på alla och bara jag som bloggar.

osv .. ;ss

men auvisst ? ;sss 

kanske också ska fundera över att skaffa en egen.

och bara glömma denna ? ;S

för det är ju så ni andra har gjort verkar de som.

aja, älskarer ;*

puss.  

Av hanna , isabell eller isabelle - 3 februari 2012 17:52

hey, hanna här. 

eller det behöver jag ju knappt säga längre, för ingen annan bloggar ? ;s ♥

varit med Rebecka och Caroline, eller Caroline stack hem vid 4;a 
och Rebecka stack precis. ;*

men ändå, har haft det ganska kul.. ju ?  

så vi får va snart igen Rebecka, ;* 


-----------------------------------------------

snart blir det att äta, och sen spela med lillasyster, eller nåt sånt.

lova henne att göra något med henne nu på kvällen för att hennes kompis inte fick sova här . ;d

hähä, men sen imorgon ska jag åka och lämna Rebeckas väska till henne.

annars blir det ingenting annat att göra imorgon . ;d

så det kommer vara sjukt tråkigt resten av dagen . ;d

men jag orkar inte blogga mer .. ;d

men de blir säkert ett till senare ? ;*

puss och hej !  


   

Av hanna , isabell eller isabelle - 2 februari 2012 21:45

tillbaka hos pappa igen. 

så det är Hanna här. 

varit hemma ett tag nu, och jag bara shiiiet bloggen.. 

så ja, var på McDonald's med äälsklingarna innan. 

emilia, malin & sofia. ;*
och såg bååde Bekim .. ;$$ och Pernilla ♥.

pinsamt, men auudåå. ;*

och sen innan dess så träffade jag typ Tin ! & Andreas  ♥ utanför skolgården. 

känns som att Vittra har förändras sjukt ! 

och det är ju bara bra, så ja ! 

men jag passar nog bättre in här, på min andra skola. 

men iaf, sen när jag skulle hem från Donkan så missade jag mitt tåg med 25 SEKUNDER. 

och hur retsamt är inte de då .. ;$

så ja .. 

och då stack alla till sina bussar. 

men iaf.  

på Donkan så var där en sån ' gubbe ' som gick runt till alla tjej och sjöng sånt alla vill ha mig du är vackrast och sånt och det tyckte ju jag var sjukt läskigt så jag ville inte stanna där själv ? ;s 

så nu ska jag typ bara smsa godnatt till 10 stycken och se på revenge. 

för känner mig helt död, ont i halsen (a), ont i huvudet (a), trött (a) . 

så jag orkar faktiskt inte blogga mer. 

men det blir att va med Caroline, Rasmus, REBECKA & Jack imorgon. 

kommer ju bli bäst, ;* 

hiih, puss och hej ! 

 

Presentation


hej hej !
följ & kommentera gärna vår blogg .
/ hanna & isabelle

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

är vår blogg bra ? (:
 nä , den suger kött.
 sådär ..
 den är väl helt okej.
 den är bra!
 den är super!
 jag ääälskar den :D
 mkt bättre än kissies.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards